Instalatia GPL

Kit-ul GPL este compus din rezervorul pentru carburant GPL si o linie de alimentare secundara, in paralel cu cea existenta pentru benzina. Instalatia auto GPL este certificata ISO 9001 si este in conformitate cu standardele europene ECR 67 R01. Dupa montare, instalatia auto GPL se omologheaza de catre RAR si se inscrie in cartea tehnica a autovehiculului.

Sistemul GPL GFI


Ez Start

Ez Start, un nou produs de la Gfi, foloseste tehnologii alternative pentru a furniza un sistem economic care respecta cerintele de baza pentru conversia la gaz si mentine standardele de calitate Gfi.

Catalog Ez Start

Ez Start Plus

Ez Start Plus este similar cu Ez Start, dar functioneza si pe vehicule cu 3 cilindri si are injectoare Gfi.

Catalog Ez Start Plus

Ez PRO

Ez Pro este cel mai nou si mai avansat produs de la Gfi. Ez Pro combina algoritmi software avansati si componente de calitate pentru a obtine caracteristici similare cu un sistem LPG dedicat, insa fara a avea nevoie de calibrari specifice. Ez Pro este compatibil EOBD si componentele de baza ale sistemului sunt folosite si de catre principalii producatori de vehicule.

Catalog Ez PRO

Sistemul GPL Vialle LPi

Sistemul LPi poate fi folosit cu motoarele moderne cu injectie MPFI, ardere lenta sau motoare turbo, si suporta 100% caracteristicile sistemului E-OBD, pastrand carateristicile sistemului original. Folosind aceasta noua tehnologie, combustibilul LPG nu mai este vaporizat, ci injectat ca lichid in galeria de admisie. Efectul de racire a vaporizarii, imbunatateste eficienta volumetrica si creste puterea motorului. Prin refolosirea ECU existent pentru benzina, se pastreaza proprietatile originale ale vehiculului si se reduce impactul asupra mediului.
Experienta ca sofer:
- nu exita o diferenta sesizabila intre sistemul pe benzina sau GPL
- nu se pierde din puterea motorului
- accelerarea vehiculului nu se reduce cand folosesti GPL
- nu necesita service extra si nu se modifica intervalele de service uzuale
- sistemul nu este sensibil la compozitia combustibilului si conditiile atmosferice (temperatura, umiditate sau altitudine)
Citeste pe site-ul producatorului mai multe detalii: sistemul GPL Vialle LPi:

Citeste mai multe

Sistemul GPL Vialle LPdi

LPDI indeplineste normele EURO5 si EURO6, poate functiona ca un monofuel (este singura instalatie din lume de acest fel, adica se poate folosi numai cu GPL, indiferent de temperatura exterioara, nefiind nevoie de benzina). Bineinteles se poate folosi si benzina, daca se doreste, folosind comutatorul.
Cu sistemul LPdi, valvele de admisie sunt ocolite, ceea ce-l face potrvit pentru noile motorare cu injectie directa. Gazul este introdus in cilintrii prin injectoarele standard de benzina. Acest sistem revolutionar se bazeaza pe noi tehnologii patentate de Vialle.

Avantajele sistemului GPL LPdi:
- mentenanta redusa (datorita injectiei directe, filtrele nu trebuie inlocuite)
- nu se pierde din puterea motorului
- reduce emisiile de CO2 cu 20% datorita injectiei directe de GPL
- pastreaza compatibilitatea cu emisii standard Euro 5
- prin injectie directa este posibila masurarea exacta a cantintatii de combustibil injectat
- nu modifica manevrabilitatea vehicolului si asigura un consum optim de combustibil prin utilizarea 100% a functionalitatii ECU original
Citeste pe site-ul producatorului mai multe detalii: sistemul GPL Vialle LPdi.

Citeste mai multe

Sistemul GPL Vialle LPfi

Conceptul LPfi se bazeaza pe utilizarea la maxim a componentelor standard pentru a obtine un consum optim si flexibilitate crescuta. Modulul LPfi de control al combutibilului este un progres tehnologic in ceea ce priveste dimensiunile reduse si compatibilitatea cu majoritatea tipurilor de rezervoare de combustibil existente. Citeste pe site-ul producatorului mai multe detalii: sistemul GPL Vialle LPfi.

Citeste mai multe

Componentele sistemului GPL

Sub efectul presiunii interne, carburantul GPL circula in stare lichida, de la rezervor si pana la reductor-vaporizator. Reductorul-vaporizator are rolul de a doza si transforma lichidul GPL in gaz. Energia necesara pentru acest proces este furnizata de caldura provenita din circuitul de racire al motorului. Dozarea carburantului GPL este controlata electronic de o unitate de comanda specifica instalatiilor GPL, similar cu computerul care dozeaza benzina sau motorina. Gazul GPL ajunge apoi la injectoare, dupa care, impreuna cu aerul, formeaza un amestec ce asigura o combustie curata si fara depuneri.


Tipuri de rezervor GPL:

Capacitatea rezervorului poate fi intre 39L si 90L, volumele reprezentand 80% din volumul total. Restul de 20% permit carburantului GPL sa-si modifice volumul in functie de temperatura. Rezervoarele GPL sunt garantate de producator 10 ani.